bobux pros

המומחים של בובוקס – Bobux

המומחים של Bobux

 

בובוקס – נעלי ילדים שגם מומחים וגם ילדים אוהבים 

בחברת Bobux כל דבר שאנו עושים מבוסס על הפילוסופיה שלנו של לא רק לייצר נעליים טובות, אלא לייצר את הנעליים הטובות ביותר לילדים שלכם בזמן שהם גדלים, מתפתחים ולומדים לחקור את העולם סביבם. זוהי פילוסופיה שמובילה אותנו לשפר באופן תמידי כל דבר שאנו עושים, בעיצובים שלנו, במלאכה שלנו, בהבנה שלנו לגבי בריאות כפות הרגליים ובכל חלק אחר של העסק שלנו.

לאחר קרוב ל- 30 שנה של ייצור הנעליים הטובות בעולם לרגליים גדלות, אנו מאמינים שלמדנו דבר אחד או שניים. מתינוקות לפעוטות, מגן לבית הספר, מוזמנים להמשיך לקרוא עוד על איך אנחנו מייצרים נעליים שמומחי רגליים מאשרים והילדים שלנו אוהבים.

עיצוב נעליים-

אנו מעצבים את הנעליים שלנו על פי מבנה כפות הרגליים של הילדים והצורה בה הם זזים, על מנת לקבל את נעלי הילדים הנוחות ביותר בעולם. בכל שלב, לכל גיל, ייצור נעלי הילדים הטובות בעולם מתחילה בעיצוב נכון.

כמעט כל נעל של בובוקס נעשית בעבודת יד לפני שמרכיבים אותה אנשים שאכפת להם. החל מהעור אשר נבחר בקפידה, צמר המרינו הרך ביותר והבדים החכמים בעולם, האנשים שלנו מייצרים את הנעליים הטובות ביותר לכפות רגליים גדלות.

בריאות כפות הרגליים-

ייצור נעלי הילדים הטובות בעולם דורשת הבנה עמוקה של כיצד ילדים זזים, גדלים, משחקים ומתפתחים. אנו עובדים באופן צמוד לרופאים מומחים לכפות רגליים של ילדים ומדענים שחוקרים את התנועה שלהם, על מנת שינחו אותנו בייצור נעליים שהילדים שלכם אוהבים.

ולכן קיבלו את אישור הפודיאטריה האמריקאית  AMAP לבריאות כף הרגל .

החומרים שלנו-

כל חומר ש- Bobux משתמשים בו, צריך לעמוד בחזון שלנו של להיות החומר הגמיש, הנושם, המתכוונן והעמיד ביותר שיש. לא מצאנו בדים שעמדו בכל הצרכים של הילדים הפעילים שלנו, אז עיצבנו בדים משלנו.

הבדים הסינטטיים איתם מייצרים את הנעליים שלנו, עוצבו במיוחד עבור Bobux בשיתוף פעולה עם מומחי חומרים באוניברסיטת אוקלנד לטכנולוגיה. מאות שעות של מחקר, עיצוב ובדיקות הושקעו ביצירת הבדים שלנו, כדי שהם יהיו עמידים מספיק לעמוד בכל הרפתקה ועדיין להיות מספיק גמישים כדי להציע לילדים טווח תנועה חופשי.

חלק מהתהליך של ייצור נעלי הילדים הטובות ביותר, כולל שימוש בחומרים הטובים בעולם. הנעליים של Bobux עומדים בתקני איכות הגבוהים ביותר, הן צריכות להיות עמידות, גמישות לתנועות של הילדים וקלות להתאמה על מנת שיתאימו לילד באופן מדויק. הירידה הזו לפרטים, היא מה שהופכת את Bobux לנעליים שמתאימות יותר טוב, נעליים נושמות יותר, נוחות יותר וכאלה שמציעות יותר הגנה לעומת נעלי ילדים אחרות בעולם.

תהליך הייצור

כל זוג נעליים שלנו מורכב ידנית ממרכיבים שאנו יוצרים בעצמנו. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם שותפי הייצור שלנו, רובם עובדים איתנו כבר מעל 10 שנים. אלה האנשים שמייצרים את הנעליים שלנו שעוזרים לנו לשמור על הרמה הגבוהה הזו, אז חשבנו שיהיה הכי נכון לספר את הסיפור שלנו דרכם.

1.    בחירה זהירה של חומרים: החלק הראשון של התהליך הוא בחירת חומרים. אנו מבקרים במפעלי העורות שאנו עובדים איתם על מנת לפתח עור ברמה הגבוהה ביותר, לערוך מחקרים על בדים חדשניים ואפילו לפתח את החומרים שלנו עם מאפיינים ייחודיים.

2.    חיתוך ועיצוב ביד: האנשים במפעלים שלנו חותכים ביד ויוצרים עם החומרים בעזרת דוגמאות מיוחדות על מנת ליצור מרכיבים שונים שיוצרים את הנעליים שלנו.

3.    תפירה אינדיבידואלית:  לאחר שאנו חותכים את כל המרכיבים, אחד התופרים שלנו יתפור ביד את החומרים יחד על מנת ליצור את החלק העליון של הנעל.

4.    סופר סוליות: החלק היחיד של הנעליים שלנו שלא עשוי בעבודת יד הן הסוליות. הסוליות מעוצבות בחתיכה אחת מחומרים גמישים ביותר.

5.    הרכבה יחד: לאחר שמכינים את כל המרכיבים, אנו מחברים את הנעליים בעבודת יד זהירה ואז מדביקים אותם לקבלת נעליים עמידות ויפות.

6.    בקרת איכות: לפני שהנעליים שלנו עוזבות את המפעל, הן עוברות ביקורת על פי תקני איכות.

טוב לכדור הארץ

"הלוואי וכל אחד מאיתנו יעשה את מיטבו על מנת לדרוך בזהירות על כדור הארץ" – כריס בנט, מקים Bobux

אנו מייצרים נעליים עבור ילדים ולכן רוצים להיות בטוחים שאנו מגנים על העולם בו הם יגדלו. החל משנת 2019, חברת Bobux החלה ליישם תכנית בת חמש שנים להפוך לחברה מובילה בעולם בקיימות סביבתית. מעל 50% מהמוצרים שלנו כבר נשלחים באריזות ממוחזרות והמטרה שלנו להגיע ל- 100%. אנו מסתכלים על כל חלק בעסק שלנו, מהצורה בה אנו מייצרים את הנעליים, החומרים בהם אנו משתמשים ועד לשיטת המשלוח של המוצרים וקובעים מטרות לעתיד טוב יותר.

אנו מייצרים את נעלי הילדים הטובות בעולם בגלל המחויבות שלנו לשיפור תמידי בעיצוב, בבחירת החומרים ובתהליך הייצור שלנו. מחויבות זו מעודדת אותנו תמיד קדימה וגורמת לנו לרצות ליישם אותה גם על הסביבה סביבנו. אנו מקווים שגם אתם תצטרפו אלינו.

כמו הרבה סיפורים של חדשנות, הסיפור של Bobux מתחיל עם שני אנשים שנתקלו בבעיה ורצו למצוא פתרון. בתחילת שנות התשעים, המקימים של Bobux כריס וקולין בנט, חיפשו נעליים לתינוקת שלהם, קלואי. כמו רב ההורים, כריס וקולין רצו את הטוב ביותר לביתם התינוקת, אך לאחר חיפושים רבים, הם הבינו שאף אחד לא מייצר נעל שבאמת עוצבה לכפות רגליים של תינוקות.

אז כריס נכנס לחניה שלהם, מצויד בעור וזמש והתחיל ליצור את הנעליים הראשונות בעולם עם טרום הליכה – Soft Soles. כריס לקח את המצאתו החדשה לשווקי ויקטוריה פארק באוקלנד ומהר מאוד גילה ביקוש עצום, הוא הבין שבדיוק כמוהם הורים רבים חיפשו משהו כמו הסוליות הרכות. כך, בשנת 1991, נולדה חברת Bobux אשר הוקמה על בסיס הרעיון ליצור נעליים שתומכות בתנועה הטבעית של כפות רגליים גדלות. מנעל אחת הגיע גל של חדשנות והרפתקאות, אך הכל התחיל מהנעל המקורית של Bobux נעל ה-טרום הליכה Soft Sole.

קרוב ל- 30 שנה מאוחר יותר, בובוקס עדיין מייצרים את נעלי הילדים הטובות בעולם. הנעליים מעוצבות באוקלנד, ניו זילנד ומסופקות למעל 40 מדינות תבל. גם כריס וקולין עדיין כאן! לבת שלהם קלואי כבר יש ילדים משלה שנועלים בגאווה רבה את נעלי Soft Sole של Bobux ומעולם לא שכחנו את המטרה שלנו, אותה מטרה מהנעל הראשונה ההיא עם הסוליות הרכות, לייצר את הנעליים הטובות ביותר שילדים אוהבים.

על מנת לייצר את הנעליים שהקטנים שלנו אוהבים צריך המון מומחיות. אנו כל הזמן גדלים, תמיד לומדים ומוצאים דרכים חדשות כדי לייצר את נעלי הילדים הטובות בעולם. החל מהצורה בה אנו מעצבים את הנעליים שלנו, השיטה בה אנו מייצרים אותם וכל דבר אחר בדרך, אנו למדנו המון ושמחים לשתף אתכם במה שלמדנו.

נעלי GARVALIN גרוואלין
קניית נעליים אונליין – סנד ישראל
העגלה שלי
סגור רשימת משאלות
קטגוריות
Warning: Attempt to read property "slug" on null in /var/www/d703163e-0b14-4e4a-b689-334afd9ab9b0/public_html/wp-includes/taxonomy.php on line 4678

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /var/www/d703163e-0b14-4e4a-b689-334afd9ab9b0/public_html/wp-includes/taxonomy.php on line 4678

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /var/www/d703163e-0b14-4e4a-b689-334afd9ab9b0/public_html/wp-includes/taxonomy.php on line 4678

Warning: Attempt to read property "slug" on null in /var/www/d703163e-0b14-4e4a-b689-334afd9ab9b0/public_html/wp-includes/taxonomy.php on line 4678
דילוג לתוכן